Blir møbler fra Ekornes levert montert eller umontert?
Av transportmessige årsaker leveres møblene slik at noe monteringsarbeid må gjøres etter kjøp/levering. Forhandleren vil kunne gjøre dette arbeidet mot en mindre godtgjørelse.
Jeg skal kjøpe en ny Stressless, men ingen forhandlere i nærheten har utstilt et møbel med samme hudfarge som jeg vil ha.
Vi har så mange ulike kvaliteter og farger i vår kolleksjon, at det dessverre er umulig å få utstilt alle varianter. Vi håper imidlertid at forhandleren har vist deg prøver på alle alternativene, det vil gi deg et visst inntrykk selv om prøvene ikke er så store.


I vårt 3D tegneprogram Stressless Design Online kan du også prøve ut alle våre fargekombinasjoner.

Kan jeg bestille møbler direkte fra Ekornes her på nettet?
Nei, Ekornes selger kun gjennom forhandlere. De fleste kundene vil både se og prøve møblene før de kjøper, og da er et godt forhandlernett det beste. Hos forhandleren kan du også se prøver på alle huder, tekstiler og treverk som er tilgjengelig.






Finn forhandler
Jeg har en Stressless som jeg kjøpte for minst 15 år siden, og armlenene begynner å bli utslitt. Kan jeg få pris på nye armlener til denne stolen?
Etter som stolen er så gammel, er trolig både modellen og hudtypen ute av produksjon. Et eldre møbel vil dessuten få betydelige fargeforskjeller dersom bare deler av det fornyes eller trekkes om igjen. Vi vil anbefale deg å kontakte en lærspesialist/huddoktor for å få råd om hvordan du kan løse problemet.
Jeg har bestilt møbler hos dere, og nå lurer jeg på når jeg får dem levert.
Vi må be deg kontakte butikken der du bestilte møblene for å få vite når de blir levert. De vil om nødvendig ta kontakt med oss og gi oss de nødvendige referansene for å finne status på din bestilling.
Hvor kan jeg kjøpe produktene deres?
Du finner vår forhandlerliste her.
Kan jeg skifte trekk på mine Ekornes møbler?
Kontakt din lokale forhandler. De vil sjekke mulighetene for ditt møbel.




 
På denne siden finner du svar på en del vanlige spørsmål.
Om du likevel ikke finner svar på ditt spørsmål, kan du kontakte Stressless Support.